Vi er her for at hjælpe

Vores supportside indeholder alle de nyeste softwaredownloads, vejledninger og ofte stillede spørgsmål vedrørende vores produkter samt oplysninger om, hvordan man kan kontakte Verbatims tekniske supportafdeling. Find de svar, du har brug for, til de Verbatim-produkter, du elsker.

Here to Help

Søg i oversigten over vores supportdokumenter

Nulstil
Verbatim-garanti
Tak, fordi du har købt et Verbatim-produkt

Produktudskiftning er din eneste afhjælpning i henhold til denne garanti, og denne garanti dækker ikke normal slid eller skader, der skyldes unormal brug, misbrug, skødesløshed eller uheld eller nogen inkompatibilitet eller ringe ydelse, der skyldes den specifikke computersoftware eller -hardware, der anvendes

VERBATIM ER IKKE ANSVARLIG FOR DATATAB ELLER NOGEN HÆNDELIG SKADE, FØLGESKADE ELLER SÆRLIG SKADE, UANSET HVAD DENNE SKYLDES, FOR BRUD PÅ GARANTIER ELLER ANDET. Denne garanti giver dig særlige juridiske rettigheder, og du har muligvis også andre rettigheder, der kan variere fra geografisk område til geografisk område. Disse oplysninger om garanti gælder kun for Verbatim i Europa, Mellemøsten og Afrika. For andre lande, se websitet for de respektive lande, det drejer sig om. Verbatim udelukker, begrænser eller tilsidesætter ikke andre rettigheder, du kan have, herunder de, der opstår som følge af afvigelse fra en salgskontrakt. Se lovgivningen for dit geografiske område for at få en fuld forståelse af dine rettigheder.

Begrænset livstidsgaranti: (Optiske medier)

Verbatim garanterer, at dette produkt er fri for fejl i materialer og forarbejdning. Denne garanti omfatter ikke batterier. Hvis produktet konstateres at være defekt i garantiperioden, udskiftes det uden omkostning for dig. Du kan indlevere det til din forhandler sammen med den originale kvittering eller kontakte Verbatim.

2 års begrænset garanti: (Harddiske, Tilbehør, Flashhukommelse)

Verbatim garanterer, at dette produkt er fri for fejl i materialer og forarbejdning i en periode på 2 år fra købsdatoen. Denne garanti omfatter ikke batterier. Hvis produktet konstateres at være defekt i garantiperioden, udskiftes det uden omkostning for dig. Du kan indlevere det til din forhandler sammen med den originale kvittering eller kontakte Verbatim.

Produktservice og support
Få dine spørgsmål besvaret vedrørende opsætning, brug og pleje, reparations- og vedligeholdelsesproblemer. Vi kan hjælpe.
Email:

Send en e-mail for at modtage svar direkte fra en Verbatim-supportrepræsentant.

E-mail til supportteamet
Phone:

Ring til en Verbatim-supportrepræsentant på:

00 800 3883 2222 eller 0049 6196 900198/ -96/ -94
Verbatim support er tilgængelig mandag – fredag fra kl. 9 til 17:00 Centraleuropæisk tid (ekskl. helligdage) og på følgende sprog: Engelsk, tysk, italiensk, fransk og spansk.