Bred vifte af LED-lamper og armaturer af høj kvalitet til professionel brug, der tilbyder et højt niveau af visuel komfort og exceptionel pålidelighed på langt sigt.
Vores supportside indeholder alle de nyeste softwaredownloads, vejledninger og ofte stillede spørgsmål vedrørende vores produkter samt oplysninger om, hvordan man kan kontakte Verbatims tekniske supportafdeling. Find de svar, du har brug for, til de Verbatim-produkter, du elsker.
Hvis dit Verbatim-produkt lader til at være defekt eller ikke fungerer, som du forventer, skal du følge disse trin:
Kontrollér, at du anvender dit Verbatim-produkt med det originale tilbehør, der fulgte med produktet (strømadapter, USB-kabel osv.).
Kontakt Verbatims lokale tekniske supportteam via telefon eller e-mail.
Hvis det efter konsultation hos et medlem af supportteamet fastslås, at produktet er defekt, får du et returforsendelsesnummer, som du kan bruge til at returnere det defekte produkt til os.
Sørg for, at Verbatim-produktet er emballeret forsvarligt – brug om muligt den originale emballage – og sørg for, at returforsendelsesnummeret er synligt på emballagen. Vedlæg også det originale tilbehør (strømadapter, kabler osv.) sammen med det defekte produkt.
Efter modtagelse af din levering reparerer/udskifter Verbatims supportteam produktet.
Produktservice og support
Få dine spørgsmål besvaret vedrørende opsætning, brug og pleje, reparations- og vedligeholdelsesproblemer. Vi kan hjælpe.
Email:
Send en e-mail for at modtage svar direkte fra en Verbatim-supportrepræsentant.
Verbatim support er tilgængelig mandag – fredag fra kl. 9 til 17:00 Centraleuropæisk tid (ekskl. helligdage) og på følgende sprog: Engelsk, tysk, italiensk, fransk og spansk.